Методична розробка
практичного заняття № 10
Тема. Підготовка місця проведення занять з лижної
підготовки
Курс III
Спеціальність Середня
освіта (фізична культура)
Кількість навчальних
годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема надає знання про
підготовку майбутніх спеціалістів для роботи у закладах освіти; готує майбутніх
спеціалістів до проведення уроків та занять
II.
Навчальні цілі заняття: навчити студентів вдосконалюватися
у техніці виконання навичок лижника, поворотів на лижах, пересування, подолання
горбів та впадин. Опрацювати програму з ФК, розділ «лижна підготовка».
III.
Виховна ціль: виховувати працездатність, почуття
відповідальності
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
ТМФВ
|
Методичні особливості
розвитку фізичних якостей
|
Правильно вибирати РГ
для розвитку фізичних якостей та для різних вікових груп
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу
допомогу у разі потреби
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація
заняття, розминка); основний етап (лижні переміщення, тестування вивченого);
заключний етап (виставлення оцінок, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура практичного заняття
№ п.п
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Розминка
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
15
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
|
Основний етап
Стрибкові вправи (багатоскоки тощо), імітація класичних лижних ходів у
русі, вправи з лижним еспандером.
Спеціальні вправи лижника.
Проходження відрізків 200-300 м з підвищеною швидкістю.
Рівномірне проходження дистанції до 3 км.
Пересування на лижах:
- поперемінні двокроковий та чотирикроковий ходи;
- одночасні класичні ходи; ковзанярський хід без палиць та з ними.
Повороти: у русі «плугом», упором.
Сходження в гору: «ялинкою», ковзним кроком.
Гальмування: «плугом», упором.
Зміна стійок під час спуску (з високої на основну, низьку та навпаки).
Перехід: з одночасних ходів на ковзанярський хід.
Обгін, фінішування.
Рухливі ігри
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
55
|
III .
1.
2.
|
Заключний етап
Підведення підсумків, оцінювання.
Домашнє завдання (підбір рухливих ігор для занять з лижної підготовки)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий